
Jak mówić, żeby dzieci się uczyły
W domu i szkole
Jak mówić, żeby dzieci się uczyły
Psychologia komunikacji w edukacji
Książka pokazuje, jak świadoma komunikacja dorosłych wpływa na rozwój poznawczy i emocjonalny dziecka. Autorzy, opierając się na psychologii rozwojowej i praktyce szkolnej, prezentują sprawdzone techniki rozmowy, które wzmacniają motywację wewnętrzną, obniżają lęk przed porażką i uczą odpowiedzialności za własne działania.
Nauka w atmosferze zaufania
Poradnik uczy, że słowa mają moc wspierania lub blokowania rozwoju. Dzięki prostym wskazówkom rodzice i nauczyciele mogą stworzyć klimat bezpieczeństwa, w którym dziecko nie tylko zdobywa wiedzę, ale też rozwija umiejętności społeczne, empatię i poczucie sprawczości. Autorzy podkreślają rolę pozytywnego wzmocnienia, aktywnego słuchania i komunikatów „ja”, które zmieniają relację dorosły–uczeń.
Praktyczne narzędzia dla rodziców i nauczycieli
Książka zawiera przykłady dialogów, ćwiczenia i strategie, które pomagają przełożyć teorię psychologiczną na codzienną praktykę w domu i w klasie. To przewodnik, który łączy wiedzę pedagogiczną z podejściem skoncentrowanym na dziecku, pokazując, że nauka staje się skuteczniejsza, gdy towarzyszy jej akceptacja, zrozumienie i współpraca.
„Jak mówić, żeby dzieci się uczyły” to nie tylko poradnik, ale i inspiracja – książka, która pokazuje, że dialog jest kluczem do efektywnego uczenia i budowania trwałych relacji wychowawczych.
30,90 zł

Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały. Jak słuchać, żeby z nami rozmawiały

Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać żeby dzieci do nas mówiły

Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały. Jak słuchać, żeby z nami rozmawiały
