
Jak mówić, żeby dzieci się uczyły
W domu i szkole
Jak mówić, żeby dzieci się uczyły
Psychologia komunikacji w edukacji
Książka pokazuje, jak świadoma komunikacja dorosłych wpływa na rozwój poznawczy i emocjonalny dziecka. Autorzy, opierając się na psychologii rozwojowej i praktyce szkolnej, prezentują sprawdzone techniki rozmowy, które wzmacniają motywację wewnętrzną, obniżają lęk przed porażką i uczą odpowiedzialności za własne działania.
Nauka w atmosferze zaufania
Poradnik uczy, że słowa mają moc wspierania lub blokowania rozwoju. Dzięki prostym wskazówkom rodzice i nauczyciele mogą stworzyć klimat bezpieczeństwa, w którym dziecko nie tylko zdobywa wiedzę, ale też rozwija umiejętności społeczne, empatię i poczucie sprawczości. Autorzy podkreślają rolę pozytywnego wzmocnienia, aktywnego słuchania i komunikatów „ja”, które zmieniają relację dorosły–uczeń.
Praktyczne narzędzia dla rodziców i nauczycieli
Książka zawiera przykłady dialogów, ćwiczenia i strategie, które pomagają przełożyć teorię psychologiczną na codzienną praktykę w domu i w klasie. To przewodnik, który łączy wiedzę pedagogiczną z podejściem skoncentrowanym na dziecku, pokazując, że nauka staje się skuteczniejsza, gdy towarzyszy jej akceptacja, zrozumienie i współpraca.
„Jak mówić, żeby dzieci się uczyły” to nie tylko poradnik, ale i inspiracja – książka, która pokazuje, że dialog jest kluczem do efektywnego uczenia i budowania trwałych relacji wychowawczych.
30,90 zł

Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać żeby dzieci do nas mówiły

Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać żeby dzieci do nas mówiły
